Thursday, September 6, 2012

Happy Birthday to My Dearest Baby Princess!!!!





Assalamualaikum and hello peeps.... My dearest baby princess, Nur Ilmi Amalia is turning to 2 years old today... 6th September, yeay!!! Happy Birthday my Ilmi!!!! Pukul 2.34 p.m tadi genaplah 2 tahun umur puteri kesayanganku yang super-aktif ini, hahaa!!!! Alhamdulillah, aku memanjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi atas anugerahNya yang tak ternilai dikurniakan kepadaku ini. Aku berdoa semoga Nur Ilmi Amalia dipanjangkan umurnya, dimurahkan rezekinya, diberi kesihatan yang baik, jadi anak yang solehah kebanggaan Mama & Papa serta dilindungi Allah sentiasa... Amin... Mama dan Papa sentiasa mendoakan segala yang terbaik untuk puteri kesayangan Mama & Papa ni... We love you soooooo much baby... Mmmmmmuaahhhhh!!! ;-*



Teristimewa sempena hari lahir puteri kesayanganku, aku uploadkan videonya pada entry kali ni. Aku upload banyak, tapi cuma satu ni je yg sangkut. Firefox buat hal... huhu... Pape pun aku harap korang terhibur ye... hehe

Ilmi 1st time naik swing at playground... Excited habisss!!! hahaa!!!


P/S: Happy 2nd Birthday aku ucapkan jugak kepada kembar hari Ilmi, Danish Yusuf (kalau silap spelling nama sori ye... hehe). Aunty Zai doakan semoga Danish dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik, jadi anak yang soleh serta dilindungi Allah sentiasa... Amin...

3 comments:

  1. heheheheee...happy birthday ilmi~
    dah 2 taon ea, cptnya masa berjalan kan ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Aunty Anis!!! (aunty dalam bahasa jepun pe ek Anis-chan???) hehe... mmg cpt jer rs masa berlalu... sedar x sedar kite pn dh nk masuk umur 30sen kn... huhuhuhu... takpelah, age is juz a matter of number... hahaaa!!!

      Delete
    2. huhuu 30sen pon 30sen laaa XP
      obachan pon obachan laaa ^^

      Delete